Leczenie trądziku na twarzy i ciele

Technologia światła kalibrowanego pulsacyjnego CPL

Zmiany trądzikowe pojawiające się na twarzy i ciele, coraz częściej dotyczą, nie tylko nastolatków, ale również osób dorosłych. Zazwyczaj są one wynikiem zaburzeń układu dokrewnego, czyli mają związek z brakiem równowagi hormonalnej. Mogą też być przyczyną nieprawidłowej pielęgnacji, stosowania zbyt dużych ilości kosmetyków lub używania produktów niewłaściwie dobranych do potrzeb skóry.

Usuwanie trądziku

Do zabiegów przeciwtrądzikowych w naszej Klinice wykorzystujemy technologię światła kalibrowanego pulsacyjnego, przy zastosowaniu odpowiedniego filtra szafirowego. Wiązki świetlne pochłaniane są przez chromofory, jakimi są porfiryny w skórze. Kalibrowane światło pulsacyjne powoduje działanie destrukcyjne na bakterie Propionibacterium acnes, odpowiedzialne za stany zapalne w trądziku. Usuwamy, zatem główną przyczynę trądziku, co zapobiega rozsiewaniu się zmian oraz ich nawrotom. Fale o większej długości rozgrzewają wodę w skórze właściwej i powodują obkurczanie gruczołów łojowych, a w konsekwencji zmniejszenie ilości wydzielanego sebum. Zabieg powoduje również obkurczanie rozszerzonych porów, a co za tym idzie przyczynia się do likwidacji zaskórników otwartych. Jednocześnie aktywacja fibroblastów, pobudza syntezę kolagenu, co skutkuje poprawą jędrności i gęstości skóry oraz zapobiega ewentualnemu powstawaniu blizn potrądzikowych. Kalibrowane światło pulsacyjne pochłaniane jest przez wszystkie kolorowe struktury skóry, a więc również przez melaninę w komórkach barwnikowych, co powoduje redukcję przebarwień, które bardzo często towarzyszą zmianom trądzikowym.

Po bezpłatnej konsultacji w naszej klinice w Opolu specjalista kosmetolog dobiera optymalną serię zabiegową dla każdego pacjenta.

Zapytaj o zabieg leczenia i usuwania trądziku

Terapia trądziku twarzy

Problem trądziku jest bardzo powszechny i dotyczy zarówno nastolatków jak i osób dorosłych. W naszej Klinice leczymy go za pomocą zabiegów z wykorzystaniem procedury kalibrowanego światła pulsacyjnego – CPL. Technologia ta, przy zastosowaniu odpowiedniego filtru szafirowego, działa bakteriobójczo na Propionibacterium acnes, czyli bakterie odpowiedzialne za powstawanie zmian trądzikowych.

Terapia trądziku ciała

Trądzik to problem występujący w różnych obszarach ciała, najczęściej są to plecy i ramiona. Zabiegi przeciwtrądzikowe oferowane przez większość salonów kosmetycznych, opierają się głównie na manualnym oczyszczaniu twarzy, co prowadzi jedynie do nasilenia zmian i ich rozsiewania. Technologia kalibrowanego światła pulsacyjnego, którą oferuje nasza Klinika likwiduje przede wszystkim przyczynę powstawania trądziku, czyli bakterie Propionibacterium acnes, co zapobiega jego nawrotom.