Laseroterapia - zabiegi na twarz i ciało

Nasza Klinika jako jedyna w Opole dysponuje najnowocześniejszą na świecie aparaturą laserową XLase Plus, gwarantującą spektakularne i trwałe rezultaty terapeutyczne przy minimalnym ryzyku. Technologia laserowa znajduje zastosowanie w wielu problemach estetycznych i nie tylko.

Nasza Klinika dysponuje najnowocześniejszą na świecie aparaturą laserową XLase Plus, gwarantującą spektakularne i trwałe rezultaty terapeutyczne przy minimalnym ryzyku. Technologia laserowa znajduje zastosowanie w wielu problemach estetycznych i nie tylko.

Dzięki zastosowaniu głowicy lasera Neodymowo-Jagowego 1064nm możemy pozbyć się niechcianych „pajączków” na twarzy i ciele, zarówno tych cienkich czerwonych jak i tych szerokich sino-niebieskich. Laser ten potrafi wnikać nawet do 5mm w głąb skóry, dlatego też nie oprze mu się żadne naczynie. Kolejną ciekawostką jest fakt, iż głowica Nd:Yag potrafi w rękach specjalisty kosmetologa wyleczyć grzybice płytki paznokciowej. Już klika zabiegów może spowodować wyleczenie tej choroby, która jest problemem nie tylko zdrowotnym, ale również estetycznym. Kolejną zaletą tej technologii jest umiejętność niwelowania zmarszczek i przywracanie skórze młodzieńczego blasku. Nd:Yag w połączeniu z głowicą światła kalibrowanego pulsacyjnego CPL, potrafi zdziałać cuda w terapii odmładzającej. Technologia CPL świetnie radzi sobie nie tylko z procesami starzenia, ale również z niedoskonałościami takimi jak trądzik, rumień czy rozszerzone pory skóry. Zmiany te są przyczyną złego samopoczucia i obniżonej samooceny wielu z naszych pacjentów, dlatego postanowiliśmy odpowiedzieć na ich oczekiwania i wprowadziliśmy najskuteczniejsze, najwyższej klasy aparatury na rynek Opolszczyzny.

Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy na bezpłatne konsultacje kosmetologiczne, na których nasi specjaliści kosmetolodzy dobiorą odpowiednie serie zabiegowe oraz doradzą jak prawidłowo pielęgnować skórę w warunkach domowych.